
Ευτυχώς λόγω της modular δομής του κώδικα μου ουσιαστικά την βιβλιοθήκη image capture θα πρέπει να αλλάξω που μέχρι τώρα χρησιμοποιούσε DirectInput και τα υπόλοιπα λογικά θα δουλεύουν οκ με λίγα tweaks καθώς είναι iso c++
Γενικά δεν ξέρω πόσοι από εδώ έχετε ασχοληθεί με Video Input over linux ( όχι οτι είμαστε πολλοί , δηλαδή να έχετε μπεί ας πούμε στην διαδικασία να δείτε αν παίζει η webcam σας κτλ) ..
Παραδείγματος χάρην έχοντας το fswebcam package , το να βγάλεις ένα snapshot είναι γελοίο ( fswebcam --skip 10 -p JPEG -r 320x240 --device /dev/video0 output0.jpeg )
Ενώ αυτό είναι μια χαρά σε περίπτωση που θέλει κάποιος πχ να παίρνει ένα snapshot κάθε ας πούμε 10 δευτερόλεπτα..
Εαν όμως στόχος είναι να έχει κανείς framerate 25 fps + χρειάζεται να έχει ένα array σαν framebuffer και να παίρνει από εκεί απευθείας το input..!
Ένα αρκετά διαφωτιστικό pdf περι όλης της υπόθεσης είναι αυτό! -> http://www.rubli.info/academia/projects ... webcam.pdf
σε κάθε περίπτωση
γενικά από ότι έχω βρεί googlάροντας υποτίθεται οτι ο Gstreamer είναι το ανοίστοιχο DirectDraw , αλλά επίσης βρήκα και ένα example κατευθείαν για v4l2 το οποίο επισυνάπτω εδώ..!
Αν ψήνεται κανείς να βοηθήσει να φτιάξουμε ένα Class του στύλ
VideoInput v1=new VideoInput("/dev/video0",320,240,24);
v1.snapframe( buffer )
και κάτι τέτοιο εν πάσει περιπτώσει..!
λογικά θα μπορούσαμε να το κάνουμε κατι σαν cross platform βιβλιοθήκη συνδυάζοντας τον παλιό μου κώδικα..!
επίσης τα συνημμένα δεν παίζουν , jesus superstar fix it!!!
επίσης ο λόγος μου δεν έχει πολύ καλή ροή.. είναι νωρίς ακόμα.!